من بارها بازش کردم یک پین پلاستیکی داره که وقتی روی مادربرد جا میزنی این پین پایه هاش پشت مادربرد قرار میگیره و محکم میشه وقتی بخوای در بیاری باید این پایه ها رو با یک انبردستی کوچیک به هم نزدیک کنی و همزمان فشار بدی آروم به طرف مادربرد راحت در میاد اصلاً هم کار سختی نیست فقط یک کمی دقت میخواد که این پین ها نشکنه اگر هم شکست زیاد ناراحت نباش از این سینک و فن ها زیاد پیدا میشه خداییش من که زاهدان هستم خیلی هست حالا اونجا رو باز نمیدونم!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks