restart نمیکنه فقط دما وصداش ناراحتم می کنه
کاربر شهرسختافزار
restart نمیکنه فقط دما وصداش ناراحتم می کنه
kingsped (30-06-13)
اگر صدا ناراحت کننده است شما یک دلیل برای تعویض فن داریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شخصا تا این لحظه صدها هزار تومان هزینه فنها و تکنولوژیهای مختلف برای از بین بردن صدای فن انجام دادم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در بازار تهران به قیمت حدود 96 هزار تومان با گارانتی شرکت گرین بفروش میرسدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
STUXNET (10-09-12)
کاربر شهرسختافزار
ممنون از راهنماییتون خیلی خوبه که از تجربیاتتون استفاده میکنم حالا خودتون از فنی که انداختید راضی هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!
kingsped (30-06-13)
گرامی شما چرا از پاسخ با نقل قول استفاده نمیکنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنده باید به تاپیکهای زیادی سر بزنم وقتی شما نقل قول نزدید بنده مجبور هستم از اول تاپیک را مرورو کنم ببینم با بنده هستید یا شخص دیگر
اگر منظور شما با بنده بود من این لحظه حدود 10 فن و واتر کولینگ مختلف برای کارهای مختلف دارم هر کدام برای کاری خوب هستند
ولی گل سر سبد فنهام pccooler 1216 است که دور فن و خنک کنندگی مناسبی دارد ولی در بازار موجود نیست
از میان واتر کولینگهام هم کورسیر h100 بدک نیست
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من تا حالا کار نکردم با پاسخ نقل و قول -من منظورم با شما بود ناراحت نشید ممنون -
kingsped (30-06-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks