خمیر سیلیکون هست که باید بین cpu و فن قرار بگیره.
شما اول بایوسو اپدیت کن.
کاربر شهرسختافزار
خمیر سیلیکون هست که باید بین cpu و فن قرار بگیره.
شما اول بایوسو اپدیت کن.
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeid pc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوس به آخرین ورژن آپدیت شده.
اين چه ربطي به بايوس داره؟!!!!
سلام...دوستان من اینجا یه موصوع راجب بایوس شنیدم و خوندم..تازگی ها منم فن سی پی یو رو عوض کردم و دیپ کول گذاشتم ولی مشکل از بایوس گرفت که با F1زدن اکی شدووومیخواستم بدونم چه ربطی بهم دارن
همه با هم ایران را به اووووووووووووووج برســــانیم
عضو VIP شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط BestBoy1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فنی که نصب کردین ، اتصال سه پین داشته ؟
Rezasam1 (28-12-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks