در حالت عادی دمای 50 درجه کمی زیاد هست؟؟
شما از سالم بودن قسمت مدار تغذیه مادربورد مطمعن هستید
و به تازگی از اقدام به تغییر خمیر حرارتی سی پی یو کرده اید؟؟
عضو VIP شهرسختافزار
در حالت عادی دمای 50 درجه کمی زیاد هست؟؟
شما از سالم بودن قسمت مدار تغذیه مادربورد مطمعن هستید
و به تازگی از اقدام به تغییر خمیر حرارتی سی پی یو کرده اید؟؟
New Season
mehrdad_ab (07-02-11), mihanstar (06-02-11)
کاربر شهرسختافزار
1. این سوال بود یا جواب؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم جدیدم رو 12 روزه که خریدم.
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mihanstar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم این بود که زیاده برای این سی پی یو و 50 درجه دمای هست که باید در تست های مثل اورتوس یا غیره به اون برسه
به نظر من شما اول از اینکه مادربورد دما رو درست مانیتورینگ می کنه مطمئن بشید بعد که اطمینان کامل رو حاصل کردید بعد با تعویض خمیر حرارتتی بعد به فکر خرید فن باشید فن در شرایطی به درد سیستم می خوره که شما مشکل دمایی زیاد داشته باشید یا افزایش فرکانس داده باشید تمامی فن هایی که شرکت اینتل درون باکس های خودش می گزاره کفاف فرکانس های پایه و مرجع سی پی یو ها رو میده و نیاز به تعویض فن در شرایطی هست که شما به صورت 24/7 از سیستم به صورت 100 درصد استفاده کنید که PWM تحت فشار شدیدی قرار می گیره
New Season
maxel134 (08-05-11), mehrdad_ab (07-02-11), mihanstar (06-02-11)
کاربر شهرسختافزار
بله کارکرد سیستم بالاست تقریبا...
اگر میشه نظرتون رو درباره Vortex 752 و Core Contact Freezer 120 و Buffalo 100 و Tower 120 extreme فن ها بیان کنید و قیمتش رو هم بگید لطفا
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks