برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید گفتم که:
نه اینکه بعد بسته بندی رطوبت رد بشهموقع بسته بندی مقداری هوا در داخل نایلون میمونه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید گفتم که:
نه اینکه بعد بسته بندی رطوبت رد بشهموقع بسته بندی مقداری هوا در داخل نایلون میمونه
کاربر شهرسختافزار
عموما در دستگاه هایی با IPx0 از این بسته ها استفاده می شود تا از تشکیل شبنم جلوگیری شود
عضو VIP شهرسختافزار
من اینو تو کفش هم دیدم به نظرم واسه یه چیزه دیگه مثل پودر چای برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید باشه!!عموما در دستگاه هایی با IPx0 از این بسته ها استفاده می شود تا از تشکیل شبنم جلوگیری شود
کاربر شهرسختافزار
ترکیبات بوگیر پا با رطوبت گیری که معرفی کرده اید کاملا متفاوت است
بوگیر پا معمولا قابل بازیابی نیست و در مقابل رطوبت بشدت واکنش نشان می دهد در صورتی که رطوبت گیر های لوازم الکترونیک خود بازیاب و روند کندی برای جذب رطوبت دارند
عضو VIP شهرسختافزار
عزیزم با پدیده اسمز اشتباه گرفتی .دوست عزیز باید خونده باشی تو کلاس دوم راهنمای یا هر جای دیگه ای رطوبت میتونه از بین هر اتمی عبور کنه اگه هوای بیرون یک لیوان گرو و لیوان سرد باشه روی لیوان قطعات اب بوجود میاد و هوای سرد بوجود میاد
همون طور که گفته شد چون از راه دریا میاد رطوبت می تونه از هر جای عبور کنه حتی از راه اهن
رطوبت هیچ وقت از نایلون رد نمیشه چون مولکول های H2O اینقدر بزرگ هستند که حتی از یه ورق کاغذ
به سختی عبور کنند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا بحث اینه این دونه های ریز واسه چی تو همه بسته ها هستند.
چه فایده ای داره این بسته که واسه اون یه تیکه هوا که شاید ازش فقط 5 درصد رطوبت باشه بذارن.موقع بسته بندی مقداری هوا در داخل نایلون میمونه که رطوبت هم داره
این جواب منطقی و عاقلانه ای نیست.اگه حس می کنی ما نمی فهمیم چی میگی بیشتر توضیح بده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
این بسته همون طور که از اسمش پیداست از سیلیکات (ماده تشکیل دهنده شیشه ) ساخته شده و به نظرترکیبات بوگیر پا با رطوبت گیری که معرفی کرده اید کاملا متفاوت است
بوگیر پا معمولا قابل بازیابی نیست و در مقابل رطوبت بشدت واکنش نشان می دهد در صورتی که رطوبت گیر های لوازم الکترونیک خود بازیاب و روند کندی برای جذب رطوبت دارند
نمیاد که برای جذب رطوبت باشه. آخه مگه چقدر رطوبت می تونن بگیرن و اصلا چرا تو بسته هایی هستند که
از اونا رطوبت عبور نمی کنه. وسیله الکتریکی که با رطوبت هوا خراب نمیشه.
دوست عزیز اگر یکم فکر کنید این درست ترین جواب هستچه فایده ای داره این بسته که واسه اون یه تیکه هوا که شاید ازش فقط 5 درصد رطوبت باشه بذارن.
این جواب منطقی و عاقلانه ای نیست.اگه حس می کنی ما نمی فهمیم چی میگی بیشتر توضیح بده
شما از کجا میدونید که در محیط بسته بندی هوا دارای رطوبت 5 درصد بوده؟ کمترین میزان رطوبت هم باعث اکسید شدن پایه ها و نقاط انتهایی وسایل الکترونیکی میشه
AMD>INTEL (20-09-08)
عضو VIP شهرسختافزار
تا اینجا مشکلی نداریم. ولی بحث اصلی عبور رطوبت ار محفظه نایلونی این SilicaGel هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dark Devil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی رطوبت راهی به داخل اون نداشته باشه چجوری می تونه به وسیله این SilicaGel جذب یشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks