سلام دوستان من یه زمانی ایرو بازی میکردم ولی الان دیگه بازی نیکنم یه جا آموزش دیدم گفتم بزارم اینجا بقیه استفاده کنن.:
وقتی وارد سایت erepublik می شوید با صفحه زیر مواجه می شوید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1-اگر عضو ارپابلیک باشید با استفاده از قسمت یک وارد سایت بشوید
2-اگر در سایت ثبت نام نکرده اید میتوانید با استفاده از قسمت 2 در سایت بصورت رایگان ثبت نام کرده و وارد سایت بشوید
توجه : اگر میخواهید وارد سایت بشوید بهتر هست توسط یک نفر دیگر به سایت وارد بشوید چون در این حالت 5 امتیاز به قسمت اجتماعی ایران اضافه میشود و با این کار قدمی کوچک در ارتقا ایران بر میدارید اگر کم حوصله دارید و میتوانید صبر کنید در این قسمت تقاصای دعوتنامه کنید تا در به ایمیل شما از طرف اعضا دعوتنامه ارسال شود و با آن در سایت عضو بشوید
3- اگر خواستید قبل از عضویت یک تور در ارپابلیک بزنید از قسمت سوم استفاده کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks