Farsi nemishe type konam ????????? mishe Join our forum http://crashgame.persiangig.ir/CrashGame%20Forums.html
کاربر شهرسختافزار
Farsi nemishe type konam ????????? mishe Join our forum http://crashgame.persiangig.ir/CrashGame%20Forums.html
آخرین ویرایش توسط SE7EN-1 در تاریخ 01-09-08 انجام شده است
همه چیز در باره دوتا آلستارز
http://www.crashgame.blogfa.com
کاربر شهرسختافزار
فایتر جان کم کردن تاثیر مجیک ها برای وایپر خیلی خیلی کمه و خیلی این قسمت لولش به درد نمی خوره تینی با یه حرکت کلی دمیج بهش میده.
برای لیچ تمام ترکیبات cao cao تایید میشه + bloodstone چون لیچ زیاد کیل میگیره و آخر بازی به دردش می خوره این ترکیب.رفرش هم خیلی خوبه ولی بعد از این ترکیب ها
کاربر شهرسختافزار
داشتیم 3 به 3 میزدیم من Lich رو برداشتم بازی کردیم و اول Axe جلوم بود تو line وسط چند بار کشتمش بعد جام با یکی عوض شد من رفتم پایین اون اومد بالا افتادم جلویه یه یارو عنکبوته که فکر کنم اسمش boodmother بود اصلا انگار نه انگار من مانا دارم مصرف میکنم هرچی میزدمش دمیج نمیخورد چراااااااااا؟ بعد اون فکر کنم از لول 6 شش استفاده میکرد سرعتمو میگرفت دمیج هم که نمیخورد در نتیجه میمردم(فقط Dagon رو هنوز نخریده بودم بودم)
آخرین ویرایش توسط RedSpoT در تاریخ 02-09-08 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
لول 6 broodmother لایف استیل خفن هست.
لول 3ش همون کند کننده هست برای همین زرپ و زرپ میمردی
کاربر شهرسختافزار
سلام ..... تایید نظر بالا . ( یعنی نظر بالا تایید میشود ) ضمن اینکه broodmother اگه زیر تورش باشه کشتنش سخت تر میشه
ما حاضریم واسه چهار چیز جون ناقابل رو بدیم . خدا ... وطن ... خونواده و رفیق.
skelet
luna
demon wich
omniknight
specter
نظرتون چيه ؟
آخرین ویرایش توسط ADELA در تاریخ 03-09-08 انجام شده است
زیباترین خط منحنی جهان لبخندیه که بی اراده روی لبهای یه دوست نقش میبنده وقتی که میفهمه به یادشی!
سلام به همه.
ما نیسیم خوش میگذره؟؟
آقا عادل مچ خوبیه.فقط امنی نایت رو بذاز کنار جاش نکرولایت بذار.
اول بازی که اسکلت.دمون یه لاین .اسپکتر نکرولایت یه لاین.لونا هم یه لاین
چه شود
ترکیبی از هیروهایی مثل پاک.سول.آکاشا .عنکبوت.نکرولایت.دراگون.گاو میتونن جلوتون ببرن
یا حد اقل بازی خیلی نردیک و شانسی یکی ببره
دردهایم را برایت گفته ام.
بشنو اکنون این سکوت تلخ را ...
سلامسلام به همه.
ما نیسیم خوش میگذره؟؟
آقا عادل مچ خوبیه.فقط امنی نایت رو بذاز کنار جاش نکرولایت بذار.
اول بازی که اسکلت.دمون یه لاین .اسپکتر نکرولایت یه لاین.لونا هم یه لاین
چه شود
ترکیبی از هیروهایی مثل پاک.سول.آکاشا .عنکبوت.نکرولایت.دراگون.گاو میتونن جلوتون ببرن
یا حد اقل بازی خیلی نردیک و شانسی یکی ببره
اسم يوزر من Adela هست پس من عادل نيستم (علي هستم)
در مورد نيكرولايت هم حق با شماس.
+
اينجا از p30world هم خشك تر شده .حيف كه من dsl ام وصل نيست
من ريپلي شما رو ديدملول 6 broodmother لایف استیل خفن هست.
لول 3ش همون کند کننده هست برای همین زرپ و زرپ میمردی
خيلي خوب بازي كردي.(ولي يارت يه كم ...بود )
زیباترین خط منحنی جهان لبخندیه که بی اراده روی لبهای یه دوست نقش میبنده وقتی که میفهمه به یادشی!
کاربر شهرسختافزار
سلام نیستم خوش میذگره
add konid ==>Khorzo
کاربر شهرسختافزار
چقدر خشک شد اینجا هم...
میگم رو Night Stalker و بلید مستر چی نصب بکنم؟!!! البته من خودم یه چیزایی که فکر میکردم براشون خوب باشه رو روشون نصب کردم ولی گفتم بزار از شما هم یه نظر بگیرم(لطفا اسم هارو Eng بگید)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks