نظر من shadow fiend , moon rider
اگه اشتباه نوشتم به بزرگی خودتون ببخشید
کاربر شهرسختافزار
نظر من shadow fiend , moon rider
اگه اشتباه نوشتم به بزرگی خودتون ببخشید
کاربر شهرسختافزار
سلام
من jakiro (معروف به دراگون) رو خیلی دوست دارم
gold گرفتنش از همه هیرو ها راحت تره و با preservence & boot of travel خیلی قوی میشه
اگر دوستان هیرویی سراغ دارن که بهتر گلد جمع میکنه و دور زن هست پیشنهاد بدن
و اگر ترکیب بهتری بود مارو بی نصیب نذارن
سلام به همهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king nfs برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه دوست من اگه میخوای تو خونه بیازی کنی بهتره ai دان کنی
من واسیه وایپر اینا رو پیشنهاد میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alex5 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مانکی
بوت اف تراول
کوریاس
+250
هر هرویی رو با یه سری ایتم خاص میشه باگ کرد ولی تو بازی شرایط بازی وایتمای تیم مقابل تایین کننده تر هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salazar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
250+ جز یه هرو اونم تو یه شرایط خیلی خاص دست هر هرویی باشه دراپ میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M.A.V برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اقا یه بار دیگه امتحان کن 250+ روبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
void هروی خوبیه ولی اگه اول بازی پا بگیره وگر نه میشی زنگ تفریح مپبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king nfs برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مون و شدو فین هرو های خوبین ولی اگه ساپورت نشن سریع میمیرنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط night.elf برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست من هروهای اینتلهجنس هروهای خوبین ولی تو بازی تیمی چون مجیک زیادی دارن ولی تو تک به تک بخاطر هلتس کم سریع میمیرنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mhrdd_ygnh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در کل واسه پول در اوردن بهتره روی اتک دادنتون بیشتر تمرکز کنید
از همه دوستان بخاطر نبودن معذرت میخوام و قول میدم هر روز بیام اگه سوالی دارید من در خدمتمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
میگم که رو Vengeful spirit چه ITEM ببندم خوبه؟
Musketeer™ Pro (08-08-08)
کاربر شهرسختافزار
اين بازي تنها عشق من در ميان بازي هاي استراتژيكه مپي هم كه خيلي دوست دارم مپ dota ورژن 6.61 هست كه جديد ترينشه و هيرو هاشم خيلي باحاله سه تا هيرو هم بهش اضاف شده راستي من از بيشتر هيروهاش خوشم مياد اما بيشتر همش از lion خيلي خوشم مياد راستي تو كار تيميتون من هم هستم اگه رام بدين بازيم هم هي بدك نيست در حد اساتيد نيستم اما ميشه روم حساب كرد
آخرین ویرایش توسط mohi951753 در تاریخ 08-07-09 انجام شده است
Jagvar (08-07-09)
کاربر شهرسختافزار
به نظر من بهترین بازی استراتجیک جهانه.هیروی مورد علاقه ی من فانتوم
من عااشق این بازی ام و هیرئ هایslayer ,tuskar(ymir) ,skeleton king خیلی دووس دارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بچه ها بیاین مپ های جدید رو بزاریم برای شروع من چند تا میزارم:
DotA Allstars v6.39
DotA Allstars v6.39b (Bugged release)
DotA Allstars v6.39b (Fixed release)
DotA Allstars v6.39b AI v3.00b by aeyah
DotA Allstars v6.40
DotA Allstars v6.40 AI v3.01 by aeyah
DotA Allstars v6.41
DotA Allstars v6.38b AI 1.94 by Cloud_str
DotA Allstars v6.41 AI
DotA Allstars v6.40 AIplus v1.2 by RGB
DotA Allstars v6.42 AI v0.6c
DotA Allstars v6.42
DotA Allstars v6.43
DotA Allstars v6.43b
DotA Allstars v6.43b AI v 0.7b
DotA AllStars v6.50 (2007 April Fool Joke)
DotA Allstars v6.43 AIplus v1.4 by RGB
DotA Allstars v6.44
DotA Allstars v6.44b
DotA Allstars v6.44b AI (Bad Quality)
بچه ها اینم Map های جدید....به افراد تازه کار پیشنهاد می کنم که Map های AI مثل آخرین Map رو دانلود کنن چون این Map ها به عبارتی بات(Bot) دارند که میتونید با آنها بازی کنید و بقیه هم Bot ندارد.
(در ضمن همه ی Map ها بین 2-2.8 ,mb هستند)
خب حالا طریقه استفاده از Dota:
قدم اول:
به این آدرس برید: LocalFolder\warcraft 3\Maps
سپس در فلدر Maps یه فلدر به اسم Download درست کنید و در اون فلدر یه فلدر دیگه به اسم Dota درست کنید و Map ها رو در اون قرار بدید.
قدم دوم:
جدیدترین Patch را از سایت Blizzard یا سایت GameSpot دانلود کنید.
دانلود Patch v1.21 سایز : 51 MB
قدم سوم:
کرک Patch را از سایتی مثل Game Copy World یا Game Burn World دانلود کنید.
دانلود کرک Patch v1.21 سایز 1.3 MB
قدم چهارم:
Patch را نصب می کنید و کرک را هم در محل نصب بازی کپی میکنید.
قدم پنجم:
حالشو میبرید!!!!(دقت کنید این مهمترین قدم هستش)
مشکلی بود بگید.
ممنون
میلاد
آخرین ویرایش توسط Quick در تاریخ 15-12-07 انجام شده است
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
KING (09-07-07), M A H R A D (10-07-07), salazar (03-01-08), Senator (15-12-07)
من چهار تا از مپا رو دانلود كردم ولي تو بازي هيچ كدوم اجرا نميشه.چرا؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید dota بازی خفنیه خواهش میکنم توهین بهش نکنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط S.Snake در تاریخ 29-06-07 انجام شده است علت: یه و اضافه بود..... ha
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks