سلام همگی.بخاطر اطلاعاتی که میدین دستون درد نکنه.میشه بگید حالا مسابقات با چه مدی هست؟در ضمن میشه چنتا از قانوناش رو هم بگید.
سلام همگی.بخاطر اطلاعاتی که میدین دستون درد نکنه.میشه بگید حالا مسابقات با چه مدی هست؟در ضمن میشه چنتا از قانوناش رو هم بگید.
الان دیگه مد ای پی شده و قانون خاصی نداره ولی قبل از استارت هیرو پیک میکننبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط BeMbeL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks