منظور شما اینه روی سرور و در صفحه Start NEW serverدستور باید توی کنسول سرور اجرا بشه این کارو کردین؟
, با کلید " ~ "
??
منظور شما اینه روی سرور و در صفحه Start NEW serverدستور باید توی کنسول سرور اجرا بشه این کارو کردین؟
, با کلید " ~ "
??
بله یک بار چند سطر آخر آموزش رو بخونید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vixen357ka برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سرور رو که استارت کردین توی کنسول دستورات رو مینویسین.
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks