یادش بخیر یه زمانی خیلی کانتر بازی میکردم با اون شاتگان چه ها میکردم :دی
دوست عزیز شما باید به صورت خیلی حرفه ای بازی کنید درسته؟
یادش بخیر یه زمانی خیلی کانتر بازی میکردم با اون شاتگان چه ها میکردم :دی
دوست عزیز شما باید به صورت خیلی حرفه ای بازی کنید درسته؟
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
سلام
لینک نیستن عزیز .
اینارو باید توی بازی بزنی .
یعنی console رو بزنی و بنویسی connect cs.mastergame.ir:27015
یا بنویسی connect 95.37.60.133:27016
اینا ip سرور بازی هستن .
---------
در مورد آنتی چیت sxe هم بگم که شما باید مراحل زیر رو مو به مو انجام بدی بعد اگه درست نشد فکر دیگه میکنیم که بعیده نشه .
1 - پاک کردن یا uninstall کردن cs + patch + sxe
2 - restart
3 - نصب cs 1.6
4 - restart
5 - نصب patch ( حالا هر پچی )
6 - restart
7 - نصب sxe
8 - restart
9 - بازی !!!
مشکلتون حل میشه مطمئنن .
در ضمن sxe رو حتمأ از سایت خودش بگیرید و آخرین ورژن باشه .
با تشکر
آخرین ویرایش توسط softkadeh در تاریخ 04-03-10 انجام شده است
فروش یک عدد گوشی N95 - 8GB کارکرده سالم - PM
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
آخرین ویرایش توسط softkadeh در تاریخ 05-03-10 انجام شده است
فروش یک عدد گوشی N95 - 8GB کارکرده سالم - PM
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks