آقا تشکر ما به شما زیاد زحمت دادیم
پیغام دادام فقط بگو cv چیه؟
کاربر شهرسختافزار
آقا تشکر ما به شما زیاد زحمت دادیم
پیغام دادام فقط بگو cv چیه؟
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان
آقا سلامتی من 0 شده غذا هم خریدم بهتر نشد چیکار کنم حالا دیگه پول هم ندارم
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
کاربر شهرسختافزار
Your Erepublik citizen died
Your wellness level was equal to 0 and you didn't have food to eat so your citizen died. Your Erepublik bank accounts are emptied and your skills have decreased to 1. Still, your inventory and your military rank are the same as before.
You are welcome to start a new life on Erepublik
الان این پیغام اومده که میگه من مردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا چیکار کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط shadow of fear در تاریخ 23-08-08 انجام شده است
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
کاربر شهرسختافزار
شدوجان، این چه حرکتی بود که شما پیاده کردی؟ جدی نمیدونستی ولنست صفر بشه میمیری؟!!!
این احمد که میگه کلی با شما راه اومده و با ولنس 1 به شما نیم ریال حقوق میداده!! خداییش با ولنس 1، تقریبا هیچ کاری نمیکنی و عملا بازدهی نداری اصلا!!
شما که اینجوری بود وضعت یه تماس کوچولو میگرفتی با من تا از این وضع درت بیارم!! خداییش خیلی ناراحت شدم... البته فدای سرت... ایشالا سیتیزن بعدی!!
دوستان، مراقب باشید سیتیزنتون نمیره... برای اینکه سیتیزنتون نمیره، باید غذا داشته باشید. ضمنا، وقتی کار میکنید یا تمرین نظامی انجام میدید، یک واحد از ولنستون کم میشه و باید از طریق غذا یا گیفت یا خونه جبران بشه.
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان
محمد جان آقا کجا راه میومد با این حقوق پول فودمو در نمیاوردم من در حالی پیشنهاد نیم ریال در روزو رد کردم که 2 تا پیشنهاد 1.5 ریال در روز داشتم اون بنده خدا هم به خاطر رفاقت با تو حاضر شد که حقوق بیشتر به من بده که من راضی نشدم اون بر خلاف خواسته باطنیش عمل کنه
راستی الان که رفتم سایت دیدم ولنسم شده 3 و رفتم کار کردم شد 2 مگه من نمرده بودم؟
یه سوال اونم اینکه اگه ولنسم بالا بره و من بخوام حقوقم بهتر شه باید دوباره درخواست کار بدم یا...؟
راستی آقا گیفت به من نمیدین؟
مرسی
آخرین ویرایش توسط shadow of fear در تاریخ 23-08-08 انجام شده است
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
کاربر شهرسختافزار
نه شدو جان، با ولنس یک، در حقیقت شما فقط 1% بازدهی داری. که با اسکیل پایین، تقریبا صفره این بازدهی. ضمنا این احمد هر لطفی به شما خواست بکنه شما قبول کن!! بعدا براش کار میکنی جبران میشه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shadow of fear برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من برات با اندازه ی سقف امروز گیفت فرستادم. امیدوارم غذای خوب بخوری تا حالت زود خوب بشه!! خوشحالم که برگشتی!! هر چند، هنوز نمیدونم چجوری!!!!!!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ضمنا، اگه ولنست رفت بالا و مدیر کارخونت بالا نبر حقوقت رو بهش یه پیغام بده و قضیه رو بگو... اگه توجهی نکرد، برو یه کارخونه دیگه... یادت باشه، تو ایریپابلیک، همیشه کارخونه زیاده مخصوصا تو ایران و ملت در به در دنبال کارگرن!!!!!!
کاربر شهرسختافزار
تازگی ها اگه شخصیت بمیره میتونی زندش کنی اما پولتو فکر کنم ازت میگیره با ولنس پایین هم شروع میکنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Musketeer™ Pro برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام
محمد جان شرمنده کردی
گیفت یکی یا دوتا یا سه تا نه یه دفعه 5 تا گیفت !!!
دمت گرم
خیلی حال دادی
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
Musketeer™ Pro (25-08-08)
آقا من خسته شدم از این کشور غریب می خوام برگردم ایران ببینم مملکت چه خبره ..... این همه زحمت کشیدیم آخرم که توی رای گیری ها داریم میبازیم.....
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
کاربر شهرسختافزار
اینجوری که نمیشه اینهمه وقتمونو گرفت بعد کشورو ول کنیم بریم؟ اقا فقط یه راه هست اونم ساخت مولتیه هر کی یکی 2 تا مولتی باید بساره رای بده.......(کار تمیزی نیست اما به خرج بعضی ها برای این کار می ارزهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks