لینک بدین حتما شما را کمک می کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Âli rângêr برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
لینک بدین حتما شما را کمک می کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Âli rângêr برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Âli rângêr (17-09-08), Musketeer™ Pro (17-09-08)
کاربر شهرسختافزار
ببخشید دیر این کار رو انجام میدم، الآن میرم انجام میدم
بابا اینجا که کلا کسی به کسی گیفت نمیده!! همه با هم دشمنن!! ایران با آفریقا رابطه ی اقتصادی نداره، وگرنه میشد... کلا خودتون هم میتونید ببینید بازار آفریقا رو... اصلا گیفت تو بازار نیست!!محمد جان.
یه سوالی داشتم بازار گیفت توی آفریقا خوبه؟به نظرت می تونیم گیفت صادر کنیم به اونجا؟گیفت کیفیت 2 البته.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
علی جان، پول میفرستم برات، گیفت در درسترس نیست!!دوستان یه کم به من گیفت بدین!
ali_ranger
چاکر همه ی بچه ها
Âli rângêr (17-09-08)
کاربر شهرسختافزار
محمدجان شما یک کار بکن یک کارخونه بزن ما ملت قشر آسیب پذیر را شاغل بکن
Musketeer™ Pro (17-09-08)
کاربر شهرسختافزار
مرسی از پیشنهادت، ولی من اصلا دوست ندارم کارخونه دار بشم... نه حوصله اش رو دارم و نه توانش رو... اصولا کار ساده ای نیست. مثلا این paradise_human که به گردن بنده حق داره و بازی رو ایشون به من معرفی کرد و خیلی هم حرفه ایه، فقط سه چهار روز از من زودتر عضو شده. ولی به خاطر توانایی خوبی که داره، میتونه کارخونه دار موفقی باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعدش هم، فکر نکنم کسی بی کار باشه، این رو همیشه به یاد داشته باشید، برخلاف دنیای واقعی، در ایران کارگر کم پیدا میشه و کارخونه زیاده! و همه دنبال کارگر هستند، بعید میدونم کسی مشکل کار داشته باشه...
خیلی چاکریم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
green_waves (17-09-08)
چه لینکی بدم?؟لینک بدین حتما شما را کمک می کنم
:My Nickname®ângê®
کاربر شهرسختافزار
لینک یوزرتون تو erepublik چون شما جز دوستان من نیستید
کجا هست این لینکه ?؟لینک یوزرتون تو erepublik چون شما جز دوستان من نیستید
:My Nickname®ângê®
کاربر شهرسختافزار
این مال من هست من را add کنید
http://www.erepublik.com/profile-907122.html
Âli rângêr (18-09-08)
کاربر شهرسختافزار
فعلا 4 تا دادم بیشتر پول ندارم فردا حقوق گرفتم براتون بازم می فرستم
Âli rângêr (18-09-08)
نه دیگه نفرستین! ولنسم 90 شد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدفعلا 4 تا دادم بیشتر پول ندارم فردا حقوق گرفتم براتون بازم می فرستم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
:My Nickname®ângê®
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks