آقا من خسته شدم از این کشور غریب می خوام برگردم ایران ببینم مملکت چه خبره ..... این همه زحمت کشیدیم آخرم که توی رای گیری ها داریم میبازیم.....
آقا من خسته شدم از این کشور غریب می خوام برگردم ایران ببینم مملکت چه خبره ..... این همه زحمت کشیدیم آخرم که توی رای گیری ها داریم میبازیم.....
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
کاربر شهرسختافزار
اینجوری که نمیشه اینهمه وقتمونو گرفت بعد کشورو ول کنیم بریم؟ اقا فقط یه راه هست اونم ساخت مولتیه هر کی یکی 2 تا مولتی باید بساره رای بده.......(کار تمیزی نیست اما به خرج بعضی ها برای این کار می ارزهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks