خیلی عجیبه! من تو اینهمه مدت تا حالا همچین اروری ندیدم. مخصوصا دیروز که به نظر نمی اومد شلوغ باشه. به هر حال روز اریپابلکی به ساعت ایران 11.5 ظهر عوض میشه. تا ساعت 11.5 میتونی ورک ترین بزنی
کاربر شهرسختافزار
خیلی عجیبه! من تو اینهمه مدت تا حالا همچین اروری ندیدم. مخصوصا دیروز که به نظر نمی اومد شلوغ باشه. به هر حال روز اریپابلکی به ساعت ایران 11.5 ظهر عوض میشه. تا ساعت 11.5 میتونی ورک ترین بزنی
Bahador (27-06-09)
به جاش امروز هم اومد همین پیغام.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Musketeer™ Pro برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به روز اریپابلیکی نرسیدم.اما حد اقل تونسم تمرین نظامی کنم.
لولم به 5 رسید.اما غذا نمیتونم بخرم.تا میرم برای خرید غذا Network Error رو میده
Failure is not an option
Musketeer™ Pro (27-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks