چند روزه برای من پیغامی مبنی بر شزکت در جنگ !!! می یاد... باید چیکار کنم؟( من صلح طلبمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
توی کدوما میتونم شرکت کنم؟؟؟ چه شرایطی داره؟
کاربر افتخاری
چند روزه برای من پیغامی مبنی بر شزکت در جنگ !!! می یاد... باید چیکار کنم؟( من صلح طلبمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
توی کدوما میتونم شرکت کنم؟؟؟ چه شرایطی داره؟
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
Musketeer™ Pro (06-12-08)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه نصیحت به شما میکنم(البته با اجازه استادم آق محمد)
حالا حالاها دنبال جنگ نرید!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول حسابی پول جمع کنید...تمرین نظامی بکنید...وقتی اسکیلتون به 5 رسید و با پولتون یه تفنگ Q3(حداقل) خریدید...2 تا بلیط بخرید(یکی واسه رفت یکی هم برگشت) و انبارتون رو هم پر غذای Q4 بکنید...2 سری 10تایی گیفت هم قبلش به دوستاتون(البته قدر شناساش) بدید که نمک پرورده شده باشند...بعد هم دکودر رو آماده کنید و برید جنگ(اخبار مناطق جنگی رو هم از همین آقا محمد گل گلاب بپرسد که مثل من عوضی نرید یه جایی در حال رجز خوندن!)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من همین دو روز پیش رفتم جنگ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با جیب خالی و اسکیل 4 و بدون اسلحه قبلش هم یه سری 10 تایی گیفت داشتم که خواستم بفرستم واسه داش محمد که گرفته بود ما هم فرستادیم واسه این آتیلای نمک نشناس...رفتیم جنگ با چه آبرو ریزی!!!همه امتیاز 60-70 میزندند من اون وسط 8 تا 8 تا نخود پرت میکردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ...پولم نداشتم تفنگ بخرم...خلاصه گند زدیم بی هیچ مدالو ترفیع درجه برگشتیم و حالا موندیم بی پول...وسعمون هم به غذای Q2 بیشتر نمیرسه...وزارت رفاه و اون بابایی که بهش گیفت دادیم هم آدم حسابمون نکردند...الانم با ولنس 38 دارم با مرگ دست و پنجه نرم می کنم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خلاصه این تجربه ما بود!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Musketeer™ Pro (06-12-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks