اسلحه چه استفاده ای داره ؟
کاربر شهرسختافزار
اسلحه چه استفاده ای داره ؟
کاربر شهرسختافزار
اسلحه موقع جنگ کاربرد داره.. شما وقتی میخواید بجنگید، بهترین اسلحتون برای یک مبارزه انتخاب میشه و شما با اون میجنگید... برای هر مبارزه یک اسلحه از شما کم میشه، و هر چی اسلحه تون کیفیتش بالاتر باشه، قدرت جنگیدن شما هم بیشترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Âli rângêr (29-09-08), green_waves (23-09-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks