محمدجان شما یک کار بکن یک کارخونه بزن ما ملت قشر آسیب پذیر را شاغل بکن
کاربر شهرسختافزار
محمدجان شما یک کار بکن یک کارخونه بزن ما ملت قشر آسیب پذیر را شاغل بکن
Musketeer™ Pro (17-09-08)
کاربر شهرسختافزار
مرسی از پیشنهادت، ولی من اصلا دوست ندارم کارخونه دار بشم... نه حوصله اش رو دارم و نه توانش رو... اصولا کار ساده ای نیست. مثلا این paradise_human که به گردن بنده حق داره و بازی رو ایشون به من معرفی کرد و خیلی هم حرفه ایه، فقط سه چهار روز از من زودتر عضو شده. ولی به خاطر توانایی خوبی که داره، میتونه کارخونه دار موفقی باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعدش هم، فکر نکنم کسی بی کار باشه، این رو همیشه به یاد داشته باشید، برخلاف دنیای واقعی، در ایران کارگر کم پیدا میشه و کارخونه زیاده! و همه دنبال کارگر هستند، بعید میدونم کسی مشکل کار داشته باشه...
خیلی چاکریم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
green_waves (17-09-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks