تعدادی کشته شدند چون وضعیت جنگی بوده . ولی این آمار با توجه به جمعیت اون زمان ایران کمی غیر واقعی به نظر میرسه . چون در ایران منبع دقیقی برای سرشماری جمعیت هم نبوده .
تعدادی کشته شدند چون وضعیت جنگی بوده . ولی این آمار با توجه به جمعیت اون زمان ایران کمی غیر واقعی به نظر میرسه . چون در ایران منبع دقیقی برای سرشماری جمعیت هم نبوده .
SajjadKhati (18-11-15), Stream (07-01-17), خبات کریمی (18-11-15)
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks