با دروود!
کاوه جان،ممنون بابت اطلاع رسانی شما!اما من جایی خونده بودم که اعراب موقع یورش به ایران،انجا را آتیش زده اند!!
کاربر شهرسختافزار
با دروود!
کاوه جان،ممنون بابت اطلاع رسانی شما!اما من جایی خونده بودم که اعراب موقع یورش به ایران،انجا را آتیش زده اند!!
درفش کاویانی (24-02-08)
درود بر شما دوست گراميبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed25 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اين تازيان (اعراب) كه جاي آباد نذاشتن و به تخت جمشيد هم دستي زدن ولي آتش زدن اون رو حالا از شما مي شنوم .
کاربر شهرسختافزار
من هم جایی(که الان یادم نیست)خواندم!البته نمی دانم هم که چقدر منبع وثق بوده !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط درفش كاوياني برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر روی ببات مطلب کاملتان سپاسگزارم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط saeed25 در تاریخ 24-02-08 انجام شده است
درفش کاویانی (25-02-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks