بنظر من که دوربین S5is رو دارم، این میتونه انتخاب خیلی خوبی باشه...
بنظر من که دوربین S5is رو دارم، این میتونه انتخاب خیلی خوبی باشه...
عضو VIP شهر سختافزار
دوست عزیز اگر مایل بودید و وقتش رو داشتید یه تاپیک جداگانه در مورد دوربینتون بزنی بد نمیشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط A-Ahmadi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکسری عکس و فیلم ازش آپلود کنی عالی میشه (شخصا مایلم ببینم)
در ضمن این دوربین خیلی طرفدار داره و دوستان در موردش خیلی سوال دارن
با تشکر
مهدی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****************
دوست خوبمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جناب مهدی خان عزیز
سعیم رو میکنم که عکس و فیلمی رو قرار بدم، اما اگر فرصت نشد جدا معذرت میخوام.
بشخصه با این دوربین و کیفیت اون راضی هستم
به غیر از اون بنده یه دوربین E101 هم دارم و با دوربین های سونی، المپوس و فوجیتسو همرده این دوربین کانون کار کردم.
اما این مدل کانون بیشتر پسندیدم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان فکر کنم یه دونه اشانتیون از کانون به خاطر تبلیغ محصولش بگیرم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهر سختافزار
خواهش میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط A-Ahmadi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما خیلی عالی میشه اگه فرصت کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****************
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks