با عرض سلام وخسته نباشيد
دوربين ديجيتالي ميخوام كه قيمتش زير 600.000 باشه و كيفيتش خوب باشه 12 مگا پيكسل به بالا و زوم بالاي 12 باشه(اپتيكال) سرعت عكس گرفتنش هم بالا باشه(تعداد عكس در ثانيه ) باطريش هم خوب جواب بده و حالتهاي از پيش تنظيم شده عكاسي خوبي هم داشته باشه و هر چي سبكتر هم باشه بهتر در ضمن اگه فيلم اچ دي بگيره خوبه ولي در اولويت دوم
با تشكر






پاسخ با نقل قول
Bookmarks