اگه ایران ببره .................
اگه ایران ببره .................
کاربر شهرسختافزار
به خدا خیلی زور داره که نیمه ی اول با نتیجه ی 3-0 به نفع ایران تموم بشه بعد نیمه ی دوم 3 تا گل بخوره که نتیجه 3-3 بشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks