پس یه جورایی اعلام آمادگی کرد
او خود را سرباز وطن مي داند و براي خدمت به ايران آماده است
کاربر شهرسختافزار
پس یه جورایی اعلام آمادگی کرد
او خود را سرباز وطن مي داند و براي خدمت به ايران آماده است
G E N E R A L ™ (30-03-09)
کاربر شهرسختافزار
من نمی دونم اینا چرا دست از سر قطبی بنده خدا بر نمی دارن؛یه بار اون جوری رفرایش دادن حالا می خوان برگرده؛
امیدوارم اون چیزی که به صلاح تیم ملی و در ثانی شخص افشین قطبی رقم بخوره؛چون حیف افشین قطبی با اون شخصیت و پرستیژ جهانی که برای 3 بازی سرمربی تیمی باشه که عملاً برای سومی داره می جنگهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks