پ.ن : آقای مظفری زاده همونی هست که در بازی رفت با صبا باطری، در دقیقه 94 یک پنالتی مفت و بدون دلیل برای صبا گرفت تا نتیجه 2-2 بشه!

سپاسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط خداکنه قصد جبران کردن نداشته باشه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید