فکر کنم اونها نتایج ضعیف استقلال رو به خاطر نبود جباری احساس کردن این جریمیه فقط به خاطر بی انضباطی نبوده.

خوب اگر اینطور باشه حق دارن الان ببینین مثلا علی کریمی بازی ساز پرسپولیس هست که اگه نباشه کمی تیم اشفته میشه..

تاکید میکنم این نظر شخصی من بود