من براي خودم متاسفم كه طرفدار اين جور بازيكن ها هستم
اگه باباش رو درمي آوردن براي بقيه اين لوس و نونور ها تجربه مي شد
کاربر شهرسختافزار
من براي خودم متاسفم كه طرفدار اين جور بازيكن ها هستم
اگه باباش رو درمي آوردن براي بقيه اين لوس و نونور ها تجربه مي شد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks