خاک توسرشون. گاو به تمام معنا هستن این بازیکنا
حق آب و گل داره
این لقب واقعا لایقشه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این مردک قبلا هم از این بی شعور بازی ها زیاد درآورده ...
Friends Will keep you Dry
136200 (18-03-08), a_k (02-03-08), Emperatour (02-03-08)
SSA Super V.I.P
اینجاست که شعور بازیکن ها معلوم میشه !
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
IVAN (02-03-08)
कभी हार
يك سوالي بپرسم ؟ درسته كه هر يك از ما طرفدار تيم خاصي هستيم اما اين را همگي ميدونيم كه اكثر بازيكنان ( نميگم همه ) فوتبال ايران يا حتي جهان از نظر شعوري و فرهنگي بالا نيستند ! يعني دليلي نداره كه بالا باشند ما با بازي اون ها كار داريم و حتي برخي از بچه هاي توي كوچه و بازار بودند با فرهنگ عامي و نه در سطح بالا . پس نميشه انتظار زيادي داشت . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Keih@n.G (02-03-08), M A H R A D (02-03-08)
همکار سابق انجمن
کاملا تایید میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
کارش اشتباه بوده ولی جوونه دیگه منم 10 بار از این کارا کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
=====
البته قبلا هم شعور و اخلاق خذیراوی (بازیکن سابق استقلال) معلوم شده بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیداینجاست که شعور بازیکن ها معلوم میشه !
حق آب و گل داره
میخاستی پز بدی سوار هواپیما شدی ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرق میکنه....... خورده. بازیکنه این. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید همه نگاه ها بهشه
2sib (02-03-08)
سعيد جان تعارف نكن ! فحش ديگه اي چيزي نداري اينجا بدي ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اينجا ناسلامتي فروم هست نه چاله ميدون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 02-03-08 انجام شده است
جيگر بازيكن و غير بازيكن نداره كه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks