واقعا باید به حال پرسپولیسی ها قبطه خورد !!!
داور بد بخت که هم داشت برای ما افتخار کسب می کرد و هم برای خودش ، انقدر تحت فشارش قرار داد پرسپولیس که مطمئنا خلاف میل خودش این تصمیم رو گرفت !
چی باید بگن با این کاراشون ؟!
واقعا که ! این مطلبی که مرادی گفته در مورد اینکه علی آبادی روی صحبت های مدیر عامل پرسپولیس نظارت کرده یا نه رو که جوابش معلومه ! وقتی پرسپولیسی باشه که معلومه ازش میگذره !






پاسخ با نقل قول

Bookmarks