دوستاني تهران سرديتون نشه يك وقت ؟!!؟ اگه سرديتون شد بگيد براتون چاي نبات بياريم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اصفهان هم دما صبح كه زير 10 درجه بود اما از برف و ... هيچ خبري نيست !
موفق باشيد
شهرياربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks