نه آمريكا كمك نميكرد ؟! آواكس ها از جدا اومده بودند ؟ عربستان به كي كمك كرد ؟ يكم دقت كنيد مبينيد كه از كشور هاي همسايه عرب ها كه كاملا با ايراني ها دشمنند چه از جانب سر سپردگي به آمريكا و هم اينكه در تاريخ هميشه در مقابل ايرانيان تحقير شدند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط murizaki_2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببينيد فكر نكنيد آمريكا ميخواد در ايران آزادي را بر پا كنه يا ... . نه آمريكا نه روسيه و نه هيچ كشور ديگه از جمله عرب هاي مسلمان و كشور هاي غير مسلمان دلش براي ما نسوخته و هر كشوري براي منافعش كمك ميكنه . شما اين را دست كم نگيريد كه قدرت هاي جهان به هيچ وجه دوست ندارند ايران قدرتمند بشه . پس چهره آمريكا را هم دوست نشون نديم بهتره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ولي خوب نميشه با هيچ كشوري هم رابطه نداشت ! از اين رو بهترين سياست ميانه روي هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks