حرف شما قبول !! ولی اینکه تو سیاست این حرفها اصلا" مطرح نیست فقط در مورد روسیه صدق می کنه دیگه .... در مقابل تا دنیا دنیاست با آمریکایی که اون سره دنیاست و تا حالا کشورمون رو دستمالی هم نکرده ( چه برسه به تجاوز!!!) پدر کشتگی داریم و دشمنیم دیگه ..........!!!! چه زود یادمون رفت زمان جنگ همین برادر روسیه انواع سلاحها رو در اختیار برادر صدام میذاشت تا جوونای این خاک رو نفله کنه !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید