البته در این که به عربها خداوند شعور نداده هیچ شکی نیست واقعا عقب مونده هستن اینا جالبه که خودشون رو خیلی بالاتر از خیلی ها می دونن از جمله ما !
البته در این که به عربها خداوند شعور نداده هیچ شکی نیست واقعا عقب مونده هستن اینا جالبه که خودشون رو خیلی بالاتر از خیلی ها می دونن از جمله ما !
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks