يك مسوول: به بخش خصوصي در حوزه آي‌تي بايد بها داده شود
تهران،ايرنا ‪۸۵/۱۱/۲۸

داخلي. جامعه اطلاعاتي. فناوري اطلاعات
معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصاد وزارت بازرگاني بر ضرورت توسعه تعامل دستگاه‌هاي دولتي و بها دادن به بخش خصوصي در حوزه فناوري اطلاعات تاكيد كرد.


"مسعود موحدي" طي سخناني در مجمع هيات عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور با مقايسه وضعيت ايران در حوزه تجارت الكترونيك و توسعه زيرساخت‌هاي مورد نياز با متوسطهاي بين‌المللي عنوان شده به سياست‌هاي وزارت بازرگاني در راستاي اجرايي شدن تعهدات برنامه‌اي دولت در حوزه ‪IT‬ (فناوري اطلاعات) اشاره كرد.

وي بيان داشت: خوشبختانه حركت‌هاي مهمي در اين حوزه آغاز شده است و توسط دولت پيگيري مي‌شود.

وي راه‌اندازي مركز صدور گواهي ديجيتال، تهيه بستر مورد نياز براي عملياتي شدن تجارت الكترونيك در كشور و تلاش براي افزايش سهم ايران در تجارت الكترونيك بين‌الملل را از مهمترين اقدامات وزارت بازرگاني دانست.

"اميرحسين سعيدي نائيني"، رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور نيز گفت: بر اساس قانون سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تنها نقطه تعامل بخش خصوصي با دولت در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات است.

مجمع هيات عمومي صنف با حضور اعضاء هيات مديره نظام‌هاي صنفي رايانه‌اي ‪۱۴‬استان كشور، " مسعود موحدي" معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت بازرگاني و مدعوين سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور روز پنج‌شنبه گذشته برگزار شد.

ارائه گزارش فعاليت‌هاي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور در سال گذشته برگزاري انتخابات بازرس، ارائه برنامه و بودجه سال آينده از جمله برنامه هاي مجمع هيات عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي بود.