افزايش مبادلات تجاري هند و ژاپن
جام جم آنلاين : اتاق مشترک بازرگاني و صنايع هند روز چهارشنبه 6 دسامبر اعلام کرد مبادلات تجاري دوجانبه ميان هند وژاپن تا سال 2010 ميلادي به سطح 12 ميليارد دلار افزايش خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري شين هوا ، اتاق مشترک بازرگاني و صنايع هند اعلام کرد مبادلات تجاري دوجانبه ميان هند وژاپن از 7 ميليارد دلار در سال 2006 ميلادي به 12 ميليارد دلار در سال 2010 افزايش مي يابد.
مان موهان سينگ ، نخست وزير هند قرار است روز 13 دسامبر يك سفر 4 روزه به ژاپن آغاز کند.
هم اكنون ، ژاپن در ميان کشورهاي واردكننده صادرات هند در رتبه دهم قرار دارد و هند نيز در ميان کشورهاي واردكننده صادرات ژاپن در مکان بيست و ششم قرار دارد.







Bookmarks