گرمي، اردبيل خبرگزاري جمهوري اسلامي ۸۵/۱۱/۱۴
رييس سازمان مسكن و شهرسازي استان اردبيل گفت: براي احداث بيمارستان ۷۶ تختخوابي شهرستان گرمي ۵۰ميليارد ريال هزينه شده است.
جهانگير كنعانپور روز شنبه در بازديد محمد سعيدي كيا وزير مسكن و شهر- سازي از اين بيمارستان در حال ساخت، افزود: احداث اين بيمارستان در زميني به مساحت هفت هزار و ۲۰۰متر مربع از سال ۸۱آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ايرنا، استاندار اردبيل هم در اين بازديد، مشكل بيمارستان، آب آشاميدني و راه اصلي را از خواستهاي برحق مردم شهرستان مرزي گرمي برشمرد.
علي نيكزاد گفت: اجراي اين طرحهاي مهم از تعهدات استانداري اردبيل است و با تلاشهاي انجام شده بزودي شاهد حل اين معضلات خواهيم بود.
در اين بازديد ساختمان بيمارستان ۷۶تختخوابي مغان براي تجهيز و بهره - برداري نهايي تحويل استانداري اردبيل شد.
شهرستان گرمي با يكصد هزار نفر جمعيت در شمال مركز استان اردبيل و در منطقه مرزي با جمهوري آذربايجان واقع است.







Bookmarks