با اين اوصاف بعد اين همه دردسر تازه پهناي باند كشور با اين همه جمعيت و متقاضي رسيده به 1.2 گيگابايت بر ثانيه بر فرض اينكه تو ايران 1 ميليون كاربر اينترنت داشته باشيم به هر كدوم يه 1.2 كيلو بايتي ميرسه !
البته بگذريم بيشتر پهناي باند در كلان شهر ها و مراكز استانها به تاراج ميره نصف همين مقدار هم سرانه هر كاربر در شهرستانها هم نميشه.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks