می بخشین و من این قانون رو نمی دونستم . یکمم دستم تو تایپ فارسی کند هست . مرسی از تذکرت دوست عزیز .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید