می بخشین و من این قانون رو نمی دونستم . یکمم دستم تو تایپ فارسی کند هست . مرسی از تذکرت دوست عزیز .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
می بخشین و من این قانون رو نمی دونستم . یکمم دستم تو تایپ فارسی کند هست . مرسی از تذکرت دوست عزیز .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks