دوست عزیز از Call Of Duty 4 برای آموزش نطامی سرباز ها استفاده می کنن و از پردازنده ی PS3 هم برای محاسبات سنگین خودشون استفاده می کنن .
SSA Super V.I.P
دوست عزیز از Call Of Duty 4 برای آموزش نطامی سرباز ها استفاده می کنن و از پردازنده ی PS3 هم برای محاسبات سنگین خودشون استفاده می کنن .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks