البته این فایرفاکس خیلی وقت پیش ریلیز شده بود
و لی من اصلا خوشم نمیاد از این به اصطلاح قابلیت
ولی متاسفانه هیچ اپشنی واسه غیرفعال کردنش نداره
البته این فایرفاکس خیلی وقت پیش ریلیز شده بود
و لی من اصلا خوشم نمیاد از این به اصطلاح قابلیت
ولی متاسفانه هیچ اپشنی واسه غیرفعال کردنش نداره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks