آفرین ! به به واقعا باعث افتخاره ! البته نباید خاطر نشان شد که توی این سال ما به چه چیز هایی که دست پیدا نکردیم ! ف ی ل بیشتر ، محدودیت بیشتر ، اینکه مخابرات بیاد بگه ما داریم شبکه ملی راه میندازیم اینکه قرار نیست ADSL روی خط ها به طور اتوماتیک باشه و ... !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط trance برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در کل ... !
واقعا ... شده ... و .... خواهد .... تا .... دیگر ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( به دلیل اینکه میخوام انجمن سال دیگه هم کار کنه ... میشه ! )
موفق باشید
شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks