کشور ایران در بخش رتبه بندی منطقه ای خاورمیانه و آفریقا با کسب امتیاز 15.7 نه تنها در این بخش بلکه در کل لیست رتبه آخر را دریافت کرده است. بطوریکه کشورهایی مانند الجزایر و نیجریه به ترتیب با کسب 20 و 18 امتیاز بالاتر از ایران فهرست شده اند. قابل ذکر است که مقام نخست این گروه به رژیم اشغالگر قدس تعلق گرفته است.




منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از C|Net)
آفرین ! به به واقعا باعث افتخاره ! البته نباید خاطر نشان شد که توی این سال ما به چه چیز هایی که دست پیدا نکردیم ! ف ی ل بیشتر ، محدودیت بیشتر ، اینکه مخابرات بیاد بگه ما داریم شبکه ملی راه میندازیم اینکه قرار نیست ADSL روی خط ها به طور اتوماتیک باشه و ... !

در کل ... !

واقعا ... شده ... و .... خواهد .... تا .... دیگر ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( به دلیل اینکه میخوام انجمن سال دیگه هم کار کنه ... میشه ! )

موفق باشید
شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید