نمی دونم والا . برنامه های جمهوری اسلامی حساب کتاب نداره.
اگه هم بیاد تو گمرک ایران اینقدر گرد میخوره تا ازش سیر شی..
نمی دونم والا . برنامه های جمهوری اسلامی حساب کتاب نداره.
اگه هم بیاد تو گمرک ایران اینقدر گرد میخوره تا ازش سیر شی..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks