ممنون از راهنمایی همه دوستان
همان ENERMAX Revolution X'T 730 gold با گارانتی عقیق رایانه تهیه کردم
کاربر شهرسختافزار
ممنون از راهنمایی همه دوستان
همان ENERMAX Revolution X'T 730 gold با گارانتی عقیق رایانه تهیه کردم
مبارکه پشیمون نمیشی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tietie برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چقد خریدی؟
tietie (05-12-14)
کاربر شهرسختافزار
480,000 تومانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MAZY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست گرامی
من هم قصد تهیه ی یک پاور 650-750 وات با کیفیت و بی صدا دارم ...
میخواستم بپرسم که آیا از پاوری که تهیه کردین راضی هستید ؟!
در حالت نرمال و در حالت لود چه مقدار صدا تولید می کنه ؟ آیا این صدا اونقدری بلند هست که به گوش برسه ؟!
ممنون
انرمکس کاملا بی صدا و با کیفیت.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad=ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من دارم استفاده میکنم خیالت راحت
کاربر شهرسختافزار
من هنوز دستگاهمو زير فشار كاري بالا نگزاشتم تا بتونم نجريه شخصي خودم را در اختيارت بزرارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad=ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما با توجه به بررسيها، صحبت با بخش فني شركت وارد كننده و مشاوره دوستان از خريد انرمكس راضي هستم
M3RS4D 50062 (03-01-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks