چنین تبدیلی نیست . ولی میتونی سیم های این دو فن را یکی کنید و وصل کنی به یکی از مولکس از طریق همین یک مادگی
اها گرفتم ممنون جناب من فکر میکردم این سوکته مال چراغ های جلوی کیسمه که روشن نمیشن ولی شما گفتی فن رفتم دیدم حق با شما بود جای فن اونجاست که البته من فنی اونجا ندارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس نیازی نیست . اگر قطعه ای وصل نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sinagood برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks