اقا امید سیستم من وقتی میاد بالا بدون هیچ بوقی راه اندازی میشه مگه بعد از پست معمولا یه بوق سلامت زده نمیشه.تا حالا بهش دقت نکرده بودم امروز که توی سیستم بایوس گزینه enable beep رو دیدم توجهم جلب شد از توی بایوس هم فعال هست .چرا بوق نمیزنه
کاربر شهرسختافزار
اقا امید سیستم من وقتی میاد بالا بدون هیچ بوقی راه اندازی میشه مگه بعد از پست معمولا یه بوق سلامت زده نمیشه.تا حالا بهش دقت نکرده بودم امروز که توی سیستم بایوس گزینه enable beep رو دیدم توجهم جلب شد از توی بایوس هم فعال هست .چرا بوق نمیزنه
چون بیزر رو به مادر وصل نکردید . باید طبق دفترچه مادربرد وصل کنید . وجود بیزر خیلی نیاز نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali195 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks