بس كه ديوار دلم كوتاه است هر كه ازكوچه ي تنهايي من مي گذرد به هواي هوسي هم كه شده سركي مي كشد و مي گذرد
کاربر شهرسختافزار
بس كه ديوار دلم كوتاه است هر كه ازكوچه ي تنهايي من مي گذرد به هواي هوسي هم كه شده سركي مي كشد و مي گذرد
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks