هزاران سال باحیرت نشستم به خود پیوستم و از خود گسستم دریغا حاصل عمرم سه چیز بود تراشیدم، پرستیدم..........شکستم
کاربر شهرسختافزار
هزاران سال باحیرت نشستم به خود پیوستم و از خود گسستم دریغا حاصل عمرم سه چیز بود تراشیدم، پرستیدم..........شکستم
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks