به سلطان حقيقت ها فراموشت نخوام کرد تو تنها شعله اي هستي که خاموشت نخواهم کرد
کاربر شهرسختافزار
به سلطان حقيقت ها فراموشت نخوام کرد تو تنها شعله اي هستي که خاموشت نخواهم کرد
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks