توي دنيا دو تا نابينا ميشناسم، يكي تو كه هيچ موقع عشقم رو نديدي، يكي من كه كسي رو جز تو نديدم
کاربر شهرسختافزار
توي دنيا دو تا نابينا ميشناسم، يكي تو كه هيچ موقع عشقم رو نديدي، يكي من كه كسي رو جز تو نديدم
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks