دوستت دارم. تو چي؟ خيلي ميخوامت. تو چي؟ دوريت اذيتم ميکنه. تو چي؟ بي تو ميميرم. تو چي ؟ .......... من الکي گفتم . تو چي؟
کاربر شهرسختافزار
دوستت دارم. تو چي؟ خيلي ميخوامت. تو چي؟ دوريت اذيتم ميکنه. تو چي؟ بي تو ميميرم. تو چي ؟ .......... من الکي گفتم . تو چي؟
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks